piątek, 2 października 2015

Crazy Rumors A La Mode Lip Balm Orange Creamsicle - Organiczny balsam do ust o zapachu pomarańczy

Dzisiaj chciałabym wam pochwalić się prezentem jaki dostałam od Pani odpowiedzialnej za promocję strony iherb.com oraz przedstawić recenzję. Balsam do ust jest moim odkryciem roku mimo że mamy wrzesień już wiem będzie to mój ulubieniec roku 2011 oraz to że na jednym balsamie się nie skończy.Cena: $3,49 (jednak często są promocje)Waga: 4,2gDokładny skład: *Organic jojoba oil, *organic extra virgin olive oil, *Organic shea butter, candelilla wax, soy wax, natural & organic flavors &/or pure essential oils, vitamin E, *Organic carnauba wax & natural stevia. Działanie i wrażenia ogólne: Znalazłam swój balsam idealny, problem suchych skórek i wiecznie szczypiących ust zniknął bez śladu zostawiając jedynie niemiłe wspomnienie. Uważam że to zasługa jego składu który w 100% jest z naturalnych składników głównie z organicznego masła shea i organicznego oleju jojoba dzięki czemu jesteśmy pewne że nie pakujemy na usta niepotrzebnej chemii. Po posmarowaniu balsamem mamy ochotę natychmiast zlizać go z ust gdyż zapach jest niesamowite a co lepsze ma nawet słodkawy posmak pomarańczy. Jako maniaczka balsamów do ust myślałam że nie znajdę ideału jednak myliłam się i to bardzo. Moje usta nigdy nie były tak miękkie.Dodatkowym atutem jest to  że nie jest testowany na zwierzętach co dla mnie miłośniczki wszelakich stworzeń jest bardzo ważne. Reasumując uważam że warto dorzucić go do koszyka podczas waszych iherbowych zakupów bo przy tak niskiej cenie i bardzo dobrym działaniu grzechem było by nie spróbować.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz